today´s a good day

känns som det har varit en lång dag, men det har ju hunnits med en del också.
innan jag var och hämtade ut telefonen var jag en sväng och tittade i affärerna i hageby. det har verkligen blivit jättefint där. hoppas resterande affärer öppnar inom en snar framtid, så lär man nog spendera ett par shoppingtimmar där.
var inne på pressbyren och skickade tillbaka en retur till h&m (en underbar tröj/klänning som tyvärr var för stor) och kunde inte bara gå förbi gina tricot. och där var klänningen på rea som jag tittat på flera gånger, men alltid bestämt mig för att det inte blir något köp. dels är det inte riktigt min stil & dels visste jag inte när jag skulle använda den. tyckte det var för mycket pengar för att använda en gång & sedan låta den hänga.
men hör och häpna, idag när jag gick in kostade den 29 kr! 29 kr, vad får man för det liksom? så då var det ingen mening med att tveka - det är ju inga pengar kastade i sjön direkt :P

fick även med mig ett par nya svarta cykelbyxor, mina var välanvända och dags att kassera nu. denna gång blev det med en liten spetskant nertill. kan man även ha till klänningen och sen ett par tuffa skor till.
  och så hittade jag ju en underbart halsband, blev störtkär! jag är svag för turkosa smycken just nu. & vad ännu bättre var, allt detta gick på ca 150 kr. det ni ;)




Kommentarer
Postat av: Bella

Snyggt! Turkost är så snyggt när man får lite bränna också! Du passar så bra i den färgen, såg bilden tidigare med örhängena också! Najs!



Vad ska du hitta på idag och i helgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback