one last time

en sista inlägg innan det är dags att gå bort mot flygplatsen. nu är jag lite pirrig må ni tro, gillar ju inte att flyga men tyvärr är man ju så illa tvungen! runt 03.00-04.00 svensk tid kommer vi anlända till hotellet (man får ju sätta fram klockan en timme). då är det bara att packa upp lite & sedan gå och lägga sig, kul haha :P
imorgon ska det bli 31 grader och en stor sol så då står stranden högst upp på listan. hoppas att ni här hemma kan få lite uppehåll i allafall, för några 31 grader i skuggan lär ni inte komma upp till..
  vet inte riktigt hur mycket jag kommer kunna blogga där nere, eller om jag kommer göra det. beror väl lite på hur mycket det hinns med ;P andra veckan kommer ju nämligen mina släktingar & lilla söta emelia ner.
jag hoppas verkligen vi kommer få två underbara veckor, det behövs.
och så komma hem hit igen med nyladdade batteri och brun som en pepparkaka! håll tummarna för det!
ha det bäst här hemma nu!

nära&kära, jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

HA DET GRYMT JÄKLA UNDERBART NU SKRUTTAN SÅ HÖRS VI IGEN NÄR DU KOMMER HEM <3



Pussar och kramar, love you!

Postat av: Christine

sv; Jo sant, vi får hoppas att den sitter bra, kan lägga upp bild sen när jag provat den ;)

2010-05-13 @ 23:15:50
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: jenny

underbara bilder

2010-05-16 @ 10:29:47
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback