Helgspecial.

När vi var hemma hos mormor igår skulle vi leta lite kort till min lillebrors student, det slutade med att vi satt och tittade igenom massa gamla kort istället. Både från när jag var liten och när min mamma & hennes syskon var små. Jättekul verkligen att sitta och titta på gamla bilder, framför allt på kläderna ;P 
  Fick även se min mormor & morfars bröllopskort, dom var så fina. Min morfar var verkligen JÄTTESNYGG när han var ung. Såg precis ut som i gamla bra filmer. Saknar verkligen min morfar ibland. Han var min bästa vän och världens finaste!

Faster som vi firade valborg smsade mamma och sa att dom hade massor av mat kvar och undrade om vi ville komma och hjälpa dem att äta upp den. SJÄLVKLART! Min faster lagar världens godaste mat. Så var där igen en sväng och satt på altanen och myste, åt & drack gott. Gick även en promenix med Nova (deras underbara rotweiler).
  För att sedan möta upp Moa och fortsätta kvällen/natten på otten. Där vi dansade & skrattade och hade allmänt roligt. Det ska väl tilläggas att vi inte var så jätte seriösa, framför allt när det gällde dansen. Snyggaste movesen där?!

Klädseln blev i allafall bustier, shorts & strumpisar. Kände mig faktiskt riktigt obekväm i detta till en början, har inte vant mig vid bustier än.. Men ju mer vi dansa, desto mer glömde jag bort det!



Känner ni er bekväma i bustiers?

Kommentarer
Postat av: mersiha

jag grillade med släkten fin outift :D var kommer busitern ifrån :D

Postat av: Bim

Åh, vart ifrån är strumpbyxorna? :))

2010-05-10 @ 00:50:18
URL: http://bimeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback