Gaga ohlalala

Hur var Lady Gaga igår? Någon som vet?

har köpt ännu en bikini till min samling. är det 4-5 för i år? Illa!
det är konstigt det där egentligen; jag hatar att ha bikini på mig men jag älskar att köpa dem? hur kan det vara så? en snygg bikini väger ju inte upp kroppen liksom?
men i år är jag redan brun när alla andra ska börja sätta på sig sina bikinis ;) för det bruna väger faktiskt upp lite.. alla blir mycket fräschare med lite färg på kroppen! men det där med att visa sig på stranden.. nae fy usch & blä! jag kan faktiskt bli riktigt avundssjuk på sådana som är snygga i bikini! tänk att få vara det ;P

den här blir snygg i turket i allafall! knallrosa när man blir brun - det är snyggt det!


Kommentarer
Postat av: merisha

jag ska slappa och plugga idag, va ska du gö imon dåå ? :D

Postat av: Bella

Mår bättre nu! livet ska gå upp och ned :)!



Jag ligger verkligen i "bikinlä", har inte köpt en enda i år! Inte hittat den perfekta.. hiih!

Men ska fortsätta leta!



Inatt får jag svårt att sova, älskling är borta på fest och kommer inte hem förens i morgon. Suck, det är jobbigt att sova själv. Har du en kille föresten? Tänkte om du förstod hur det känns :)

2010-05-08 @ 16:27:07
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-05-08 @ 20:51:36
URL: http://bieebeer.blogg.se/
Postat av: sarase

hehe, bikinisar kan man inte få nog utav! =)

2010-05-09 @ 17:58:55
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback