Back in the days

Har börjat titta igenom massa gamla bilder, eftersom bror min tar studenten snart och vi måste hitta nåt bra till hans skyllt. Så kul med kort :) Man borde verkligen bli bättre på att ta ut bilder, nu lägger man ju bara in dom på datorn..
  Jag ÄLSKAR verkligen barn, dom är ju för härliga. Men jag själv var verkligen inget sött barn när jag var liten. Säger jämt till mamma; Guuud jag var så ful när jag var liten, är nog det fulaste barn jag sett. Mamma blir alltid lika arg :P Vilken mamma tycker inte att hennes barn är sött liksom? Men kul att titta på gamla bebisbilder, att man varit sådär liten. Jag verkar ju varit pappas lilla tjeja i allafall?! ;P



Jag lyckades hitta EN bild när jag var söt, men då var jag så liten.
Sen gick det utför ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

SV: Fullt upp då med andra ord :)



För oss blir det lugnt ikväll, ska göra egen kebab! mums! Sen i morgon ska jag nog träffa ett par vänner och ha trevligt och dricka lite gott. Hoppas verkligen det blir fint väder i morgon.



Blir inte klok på you tube, tänkte lägga upp ett inlägg där jag sjunger... men går inte..Suck!



Trevlig kväll!

kram

Postat av: mersiha

haha vsg du igen som bebis naaw, va ska du hitta på ikväll? :D

2010-05-07 @ 21:22:20
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Haha vadå utför? KNÄPPIS :) Du är ju jättefin nu ju. Som bebis också såklart!! Hihi!!

2010-05-08 @ 01:23:03
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback