Vilken donna!

everybody´s looking for love, aint that the reason you´re at this club?
in my head - i can see you all over me..
lalalala


Vill man inte bara dansa när man hör sådana här låtar?
  Men för att hålla mig till ämnet av rubriken måste jag ju slänga in en liten "kärleksförklaring" till Helena. (
http://helenafrykholm.blogg.se) Som antagligen är den flitigaste att komentera min blogg & jag blir alltid lika full i skratt när hon gör det! Och vet ni vad? Hon har faktiskt kommit underfund med att jag ska gifta mig med Eric Saade, pågrund av sammanträffandet på HC. Precis innan hans uppträdande igår får jag ett sms; Nu kommer din man på melodifestivalen. Hon var även lika besviken som jag över att Anna vann, jag skrev; sverige kommer sist shalala, sverige kommer sist shalalala. Varpå jag får som svar; Hahaha du är så jävla klockren! I love you! Puss

Hahaha hur glad blir man inte?



Vackra Helena. Visst är det kul när människor som man egentligen inte riktigt känner kan få en att skratta och bli glad. Tur att det finns några vettiga kvar ;)
  Förresten, vem vill komma på mitt kändisbröllop? ;P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag utser mig själv som tärna!

Har han några snygga bröder tror du ;)

Puss

Postat av: Hella

Hahahaha!! Sanna, du är fantastisk!!! Kom ihåg att ALLA inbjudningar går via the one and only (MIG alltså)!!!!

2010-03-15 @ 09:46:56
URL: http://helenafrykholm.blogg.se/
Postat av: Hella

nej men vänta lite nu.... Vettiga??? Vadå vettiga..?? Jag fattar inte!?

2010-03-15 @ 09:49:02
URL: http://helenafrykholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback