Nails

Verkar som många gillar Erik Saade? Det var i allafall besöksrekord igår ;P

Har varit och fått mina naglar fixade av snälla Jossan i laget nu. Är supernöjd verkligen, känns jätteläckert och fräscht. Vill få lite lyx på era naglar rekomenderar jag verkligen henne :) Ville ha något annat än det gamla vanliga - fransk manekyr, så detta blev det :)



Inte världens bästa bild, men ni får stå ut ;) Jossan tyckte mina egna naglar var rätt långa, så gjorde ingen förlängning eftersom jag inte skulle kunna röra mig då, utan förstärkte mina egna me gelé. Sedan en blåglittrig kant (som också är blått gelé - inte nagellack) och så en vit blomma på tummarna. Sedan avslutade hon med att smörja in mina nagelband med nagelbandsolja. Det känns kanon :)
TACK SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Hella

Men lätt!!!! Du har ALLT!!! Vad har hon...?? Bra sångröst lixom!! Bah!!!! ;)

2010-03-01 @ 18:38:06
Postat av: Hella

Uh! Dra iväg ett sms eller ring en signal till mig då så jag får ditt nummer förresten, pudding!!!! Pussss

2010-03-01 @ 18:38:52
Postat av: Madelen

Vad snyggt :)

Vad betalade du? Är duktigt sugen på naglar nu.

Puss och gos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback