Kompis, det går bra nu..

.. i allafall med fotbollen!

Två träningsmatcher i helgen. (Vi är fortfarande obesegrade). Mot saltängen i lördags. Efteråt kom min tränare fram till mig och ville prata lite. Shiit tänkte jag, vad är det nu? Varpå han säger; det här var en av dina bästa matcher någonsin. Helt ärligt så blev jag väldigt chockad. Våran tränare är inte direkt den som öser på med beröm - snarare tvärtom. Men klart man blir ännu gladare då!
  Sen spelade vi mot Bråvalla igår. Och det kändes rätt bra & konditionen är med, känner att jag orkar nu utan problem. Så den där h*lvetes försäsongsträningen har tydligen gjort susen ;P Efter matchen går jag in på hemsidan för att läsa våran matchrapport, och vad står det där? Planens bästa var Jonna Hellberg och Sanna Svensson! Känns så otroligt skönt om det skulle börja lossna nu inför serien. Pappa sa till och med att jag dominerade haha det ni ;P

Känns otroligt bra med fotbollen i allafall, nu fasiken ska jag hålla detta uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback