Just idag är jag glad

Jag fick jobbet på aktivgruppen! :)
Så nu är det jag som extrajobbar med event och företagskick-offer. Och i sommar ska jag jobba ute på vildmarkshotellet som instruktör för vissa grejer ;P Pengar rullar in som det ska ;) Nae men det känns jättekul, kändes inte alls bra efter gruppintervjun, men nu som sagt :)

Har varit en sväng ute hos farmor & farfar och lilla Elsa med och hälsat på. Så mysigt, älskar att sitta i köket och prata med farmor och ha lilla vovven i knät! Sen blev det en sväng förbi maxi där jag hittade denna underbara klänning och ett par sandaler för ett bra pris. Dags att börja ladda upp med lite sommargrejer nu, är ju bara två månader kvar. Sen funderar jag även på att ha denna klänning på Robins student?


Kommentarer
Postat av: Hella

Du är så fin, soulmate Sannapanna ;)

Postat av: Moa

skit fiin!!

2010-03-12 @ 20:20:08
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket:)

2010-03-13 @ 12:48:20
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: sarah

åh fasen vad fin!! vart är den ifrån? :O puss

2010-03-15 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback