Ikväll ska en vinnare koras

Sitter och inväntar Moa för att åka och handla lite god mat. Sen ska det laddas, laddas, laddas inför finalen av melodifestivalen. Det är nästan så jag själv går och blir lite nervös, jag har nämligen några bidrag som det enligt mig är KATASTROF om dom vinner!

Helst ser jag att toppen ser ut såhär:

1. Eric Saade - Manboy
2. Darin - You´re out of my life (grymt fin låt, dessvärre håller inte artisten)
3. Anna Bergendahl - This is my life eller möjligtvis Ola - Unstoppable

Desvärre tror jag att toppen kommer se ut såhär:

1. Anna Bergendahl eller Salem Al Fakir (hemska tanke)
2. Den andra av de två
3. Eric Saade/Pernilla Wahlgren/Andreas Johnson

Låt oss hoppas att jag har fel! Vad tycker/tror ni?

    
   
  


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Jag hoppas nog på Anna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback