Det går bara inte

HERREGUD SÄGER JAG BARA!
Det fortsätter skita sig med telefonen. Hade beställt den från netonnet men helt plötsligt hade dom fått en försening (skulle fått den v 13, denna vecka) men nu helt plötsligt skulle den inte komma förrän veckan 17. Och det har jag inte tid att vänta på, behöver en telefon nu.. Så ringde och avbeställde den, men killen lät väldigt förstålig så hoppas bara dom sätter tillbaka pengarna på mitt konto snart :P
  Börja fundera på om jag snöat in mig på denna modell så mycket att jag inte kan se andra modeller? Är det någon som har något förslag på en telefon? Någon bra, i rolig färg och med i allafall 5 megapixel kamera? Keep in touch ;)

Nu ska jag ut i vårsolen och gå med Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Hella

Jag har en ny telefon nu.. så du kan få min gamla!!!

Den har dock ickefungerande skärm, mikrofon och knappar!!

Tänkte mig 215 miljoner för den!?

Vilket kap!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback