Be proud of your country



Är denna bikini något Moa och jag borde sattsa på inför Turkiet kanske? För vi ser ju inte redan ut som två nordbor ;P Lite roligt är det faktiskt...

Imorgon åker Moa till ullared, är lite avis faktiskt - har ju aldrig varit där. Men hon skulle kolla på lite smågrejer i allafall :) Hoppas hon hittar något bra!
  På lördag ska vi se melodifestivalen (hejja på Eric Saade) och vara hundvakt åt deras hundvalpar. Åhh förstår ni att jag är i sjunde himlen eller? Små mjuka, lurviga, gosiga hundvalpar tjohooooo :D

Nu väntar sängen. Sleep thight! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, Fredagen den 19/3 kommer The World att annordna en bloggfest med bl a Tyra som värdinna, Vi skulle gärna vilja skicka en inbjudan till Dig, om du har möjlighet att skicka din adress vore vi tacksamma, om du har vägarna förbi mitt jobb D&Company på Linden så kan Du hämta en inbjudan (från och med på¨tisdag) direkt på plats där

MVH

Postat av: emelie

min mail är [email protected]

2010-03-11 @ 18:02:38
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Moa

Vi SKA köpa dem! vi får fixa fram pengar innan löning så de inte tar slut ;) hihi.!

2010-03-11 @ 22:09:24
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: johanna

Vart är bikinin ifrån? :)

2010-03-17 @ 11:10:56
Postat av: Anonym

Den är ifrån Cubus :)

2010-03-17 @ 13:42:03
Postat av: Tobiasvanessa

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-06-06 @ 09:56:21
URL: http://tobiasvanessa.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback