Answer

Svar till Josefine;

Jag tycker utvik är upp till var och en. Jag själv har inte riktigt förstått grejen med det? Jag är nog mera "lämna lite åt fantasin" tjejen ;P

Jag har aldrig funderat på att bli modell och framför allt så uppfyller jag inte kraven, men tack så jättemycket för fina komplimanger! Jag är faktiskt helt chockad...

Till våren kommer jag sattsa på mycket olika, härliga & starka färger. Samt mönster - blommigt och djurmönster. (är svag för zebramönstret). Ett par snygga jeansshorts och så en jeansväst är något som garanterat kommer finnas i min garderob.


Jättekul med frågor, fortsätt gärna att ställa det :)


Kommentarer
Postat av: Josefine!

Varsegod=)okeeej men liksom det är ju så många i dagens läge som ger "små" utvik på sina bloggar. tex som tyra, paow, lägger ju ganska ofta bilder när hon står i troser eller bh hur ser du på det? Skulle du kunna göra det för att locka läsare? (ju mer läsare desto större blogg);) Framför allt lockar det ju killar:D Du har väl alla möjligheter i världen att göra det=)

2010-03-19 @ 22:54:07
Postat av: Sanna

Vad dom gör på sina bloggar är helt upp till dom :) Tyra är ju faktiskt modell, så hon är nog betydligt vanare än mig att posera i bikini och underkläder. Tycker dessutom att hon har en jättefin kropp! Men jag skulle inte lägga upp bilder på mig i trosor för att få läsare, jag vill hellre att dom ska gilla innehållet i min text och få insperiation ifrån mina bilder och kläder :)

2010-03-19 @ 23:03:03
Postat av: Josefine!

hej igen=) Okeeej men hur ser du på "små" utvik i din blogg det är ju många stora bloggare gör idag tex som tyra och paow står ju ofta i troser och bh på kort! Hur ser du på det? skulle du kunna göra det för att få fler läsare? Eller har du nån gräns när du inte går längre? Tex kanske bara bikini kort? Men såna kort tror jag tyvärr lockar fler läsare eller vad tror du? Ännu en gång vad fin din nya klänning var=)=)

2010-03-19 @ 23:06:30
Postat av: Josefine!

Förlåt nu råkade jag nu posta samma text två ggr(A)

2010-03-19 @ 23:08:36
Postat av: Anonym

Tack så mycket, jag är väldigt nöjd med den :) Men som sagt, trosbilder blir det inte på min blogg :P

2010-03-19 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback