stereo love

den här låten är verkligen turkiet! vi spelade den påvägen dit, den spelades där både ute och hemma på vårt hotell & den spelas för fullt på min dator.
älskar den här låten! vet nog ingen låt som man blir så danssugen av, samtidigt vet jag nog ingen låt som är mer sorglig, hur det nu kan vara så?
ska lägga mig på altanen nu, blunda, lyssna på den här låten och låtsas att jag är i turkiet! för jag önskar verkligen att jag vore det! känns inte alls bra att vara hemma, har ångest & ont i magen. det gör det ju inte lättare när allt är upp & ner här hemma..



when you´re gonna stop breaking my heart
i dont wanna be another one
playing for the things i never done

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara säga att du har en jättefin bild på dig i din header :)

Postat av: Helena

Haha, lyssnar på den just nu! Den är kanonbra :)

2010-06-03 @ 09:44:37
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Tobiasmagnhild

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 10:41:33
URL: http://tobiasmagnhild.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback