Vårfint från Monki



Allt detta skulle jag gladerligen ta emot! Tur att man har lite kvar på presentkortet sen jul, för så mycke annan shopping lär det väl inte bli nu när man fick en hög bilräkning. Varför måste det alltid vara nåt? Jag förstår inte... Money, money, money must be funny!

Nu ska jag byta om för att sedan invänta gästerna som kommer och firar Robin, sen ska jag se Sverige spöa skiten ur Tyskland och där med ta sig vidare till slutspel i handbolls EM. Sen blir det att försöka sova några timmar, innan det är dags att vara i Haga 08.20 för att sedan spela match mot juniorerna (killarna) 09.00-10.00 för att sedan åka till brottarhallen och köra brottarfys mellan 11.00-12.30. Sedan snabbdusch för att träffa tidningen, ordförande och bli fotograferad. Och sen är det träning igen på söndag... Våra tränare tror visst att vi inte vill göra något annat nån gång?! ;P

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback