Trött, tröttare, tröttast.

Jag är så EXTREMT trött, det är helt otroligt att man kan vara såhär trött! Både fysiskt och psykiskt... Det känns som om jag aldrig är ledig - aldrig får en lugn stund. På veckodagarna är det jobb och träningar direkt efter vissa dagar och på helgerna är det ännu mera träningar.
  Jag vet inte när jag var ute senast? Eller hittade på något med en tjejkompis? Jag vet faktiskt inte ens när jag var nere på stan och tittade senast? (och det är verkligen inte likt mig). Och svaret på allt detta är att jag aldrig har tid. Och när det väl blir någon timme över här & där eller någon ledig veckokväll är jag så trött att jag inte orkar göra något. FY VAD LESS JAG ÄR PÅ DETTA! När ska det hända något riktigt roligt?

Men det är bara nu.. Idag. Imorgon är en annan dag & en ny vecka. Då är det bara att samla nu energi & nya krafter. Tids nog blir det ljusare och vår - värme & sol. Tids nog kommer det något roligt att se fram emot...
  Tills dess kanske jag ska gräva ner mig så jag inte förpestar min omgivning?!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du vet att du aldrig kommer förpesta min tillvaro! För mig är du världens bästa och underbaraste Sanna! Tids nog är du och jag på strand i Kemer! Det känns långt bort, men kära du vi fixar skit januari - skit mars ihop!

Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback