Today



Sköna kläder på och sen ner på stan och träffa min bästa, Nattis ♥ Vi har ätit gott och pratat en massa om allt mellan himmel & jord. Det går inte med ord att förklara allt som hon gör för mig! Och vi ska ta oss igenom den här tiden tillsammans!
  Vi har även varit nere på House of pain och Magnus, hennes tattuerare och pratat och han ska skissa lite. Sen den 26 ska vi dit för att fortsätta med hennes gaddning och även prata och boka tid för min :) Ska bli spännande..

Hoppas ni haft en lika bra dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

SNYGGT!!

Postat av: Jossan

Hejj=) Måste ju fråga vad du ska göra för gadd??? hihi va spännande! Jobbat nåt mer på Posten eller? kram

2010-01-07 @ 18:08:32
Postat av: Jossan

Hejj=) Måste ju fråga vad du ska göra för gadd??? hihi va spännande! Jobbat nåt mer på Posten eller? kram

2010-01-07 @ 18:08:54
Postat av: Jossan

Hejj=) Måste ju fråga vad du ska göra för gadd??? hihi va spännande! Jobbat nåt mer på Posten eller? kram

2010-01-07 @ 18:10:00
Postat av: Jossan

hahahaha du missa inte va jag skrev va? haha sorry blev någe fel i datorn, sorry;)

2010-01-07 @ 18:10:50
Postat av: Sanna

Hahaha jag tror jag förstår dina frågor :P Oj, den är lite svår att förklara men det är lite stjärnor och så, ska visa nån gång :P Den är inte så jättestor :P

Inte vad jag vet än.. Jobbar du nåt nu?

2010-01-07 @ 18:43:15
Postat av: Hella

Hehe.. men vad faaaasen då.. Jag ska ju mä boka tid snart!! Herregud Sanna.. du och jag alltså =D

2010-01-07 @ 20:08:15
URL: http://helenafryholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback