Just My Luck!

Januari är INTE min månad.
Det har det aldrig varit...
Inte nog med att min bil har pajjat, koppling 4500 jippie! Jättekul när man jobbat dubbelt i december för att få ihop en ordentlig lön så ryker så mycket på bilen + att det är trist att vara utan den. Allt blir så mycket mer komplicerat med träningar osv.. MEN (som Tony Erwing skulle sagt) nu verkar det även som min dator har börjat strejka. Inte för att jag sitter i sjön på så sätt, vi har en dator till och så min pappas nya "leksak" - hans bärbara, så datorer finns det gott on MEN (igen) alla mina bilder, musik och dokument finns på min dator. OCH JAG VILL HA DEM :( Illa egentligen vilket behov man har skapat sig...
  Tur att farbror Krydda är haj på datorer, han kanske kan hjälpa mig... Nu är det väl bara mobilen som ska pajja med så har vi ju gått igenom allt sedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr Sanna så får du nog räkna med lite småfel här och där!! Men jag hoppas inte det! Good luck

2010-01-12 @ 21:49:56
Postat av: Carro B

Det var från mej!

2010-01-12 @ 21:50:34
Postat av: JG

tycker synd om dig! ställer gärna upp för dig

2010-01-13 @ 20:38:50
Postat av: n

naaaw sötis :) stackare .. hehe

2010-01-13 @ 21:09:12
Postat av: Hanna

gumman efter regn kommer solsken och hoppas ditt solsken kommer snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback