i love these shoes


Jag älskar dessa skor! Dom är så jag :P
Men eftersom dom redan är så omtalade och halva Sverige i princip har beställt dom så ska jag INTE göra det. (kan ni tänka er, jag säger nej till ett par skor?) Dom är ju trots allt rätt lika dem jag redan har! Och det kommer nog hem andra gobitar.
  Däremot klickade jag hem två bikinisar från H&M igår, dom kostade nämligen bara 49 kr/del så jag tänkte att där var det bäst att passa på om man ville ha någon av dem.



Nu kan jag nog nästan ha en bikini per dag i sommar, men vad gör väl det?
  Nae ni, dags att klä på sig ta en promenad bort till Hageby centrum och hämta ut mitt paket som kommit. Alltid lika roligt, hoppas att sakerna passar nu bara :P

 


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Nej, jag såg att det inte var du som hade skrivit. Jämförde ip-numret, hehe! Men det kändes inte som din stil heller... "Damn.." Haha! :)



Ja, det var jättekul att åka pulka! Vi måste ju ses snart hörredu. I morgon kan jag inte och på torsdag ska jag träffa Emma. Antingen hänger du på då eller så kanske vi kan ses och fika i helgen/början på nästa vecka.



Pusspuss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback