Hiss eller diss?

Var faktiskt lite besviken på filmen igår. Trodde den skulle vara mycket bättre! Och framför allt så trodde jag inte att den skulle vara sådär... Men det blir väl så när man hört så mycket bra om något och förväntningarna är skyhöga. Den är absolut inte dålig, men inte riktigt min smak. Sevärd helt klart - men på bio? Njaaa man kan lika gärna se den hemma när den kommit ut sen. Såhär i efterhand tror jag faktiskt att jag ska ta och läsa boken. Framför allt för att få klarhet i vissa saker som jag inte riktigt förstod. Och så brukar alltid böckerna vara bättre än filmerna. Men det blir väl svårt att göra om dem, man kan ju inte ta med precis allt...
  Skådisarna: Joel Kinnaman, Matias Padin Varela och Dragomir Mrsic är dock riktigt bra! Var kul att se Matias som spelade Mischa i Nya tider i en sån här roll. Såg knappt att det var han först. Och i den såpan var han ju världens snällaste med!

Det är egentligen konstigt vilken medkänsla man kan få för dessa personer. Det är tre riktigt kriminella otäckingar som man nästan sitter och hoppas att dom inte ska åka dit och att det på nåt sätt ska sluta bra och alla tre ska bli vänner :P Tur att det inte är på riktigt kanske...



En 3 av 5 skulle jag väl kunna ge den i betyg. Den var okej/bra, men inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback