do some shopping.



Detta ombloggade linne har jag införskaffat mig idag när Hanna & jag besökte stan. Det är faktiskt ännu finare i verkligheten än på bild. Det blev även en lång svart&vit randig kofta i tunt tyg (kommer användas flitigt), ett knallrosa läppglans och ett par stora örhängen. Känner mig nöjd med köpen :) Hanna & jag smaskade även på en "Greken", världens absolut godaste baguette och pratade en massa :) Mysfredag!

Och mysfredan får nog fortsätta... Skulle gå på partaj egentligen, hade varit jättekul med har samling med laget 05.30 imorgon, så känns inte å jättelyckat med fest då :P Vi ska nämligen till Nyköping och spela fotbollscup på hockeyrink - det ni ;) Det är annorlunda, men roligt!
  Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Gud vad snyggt linnet är live. Hoppas det finns kvar!! Vill du ses och ta en fika snart gumman? Vi hade ju så trevligt sist? :)



Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback