Update

Som vanligt blir man besviken på melodifestivalen eller på hur svenska folket röstar! (jag sa ju att jag skulle vara besviken efteråt) Hur kunde Salem al fakir få flest röster? Det förstår jag verkligen inte! Fanns 4 låtar som var bättra än den! Dock får jag äta upp lite att jag sa att Ola inte tillhörde en av mina favoriter för jag tyckte den låten var bra, så att han gick vidare var helt okej :P Den andra platsen borde enligt mig gått till Linda Pritchard eller Anders Ekborg. Jessicas ballad var fin, men annars tycker jag öppningsnumret med Charlotte Perelli, Nanne Grönwall & Sonja Aldén var bäst :P

Vad tyckte ni? Blev det någon skräll i inledningen av "musikfesten"?


Kommentarer
Postat av: Helena

Saaaaaaaannanananana :) jag har förslag på vad du kan skriva om, precis det du skriver om just nu :) det är alltid ett lika brett utbud, fina foton, söta inlägg och så :) du säger vad du tycker och delar med dig och är öppen. Fortsätt så :)



Pussss :)

Postat av: EmelieCatrine

Hörde att Salem var skitbra och att Anders Ekborg var pissdålig =) Så ja måste kolla på reprisen, missade det hela...

2010-02-07 @ 00:50:13
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: JULIA! :)

Japp hon är jätteduktig ! :)

ja asså det är helt okej, ända tråkiga är ju att jag jobbar som vikarie på olika dagis, så det är ju inte det lättaste att träffa nya kompisar liksom, men jag tycker om jobbet ialla fall, så det funkar! :)

okej, ja men det är ju alltid kul med lite nytt folk ! går det bra för er då ? :)

2010-02-07 @ 12:17:48
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback