Stop

Var inne och tjuvlyssnade lite på melodifestivalens åtta sista bidrag. Jag är ju en såndär som oftast blir irriterad över det men endå måste titta på det :P Och ibland kommer det ju faktiskt en och annan godbit.
  Den största överraskningen för mig var endå Sibel. Jag har aldrig gillat henne speciellt, och tyckte hon var jättedålig på idol och tyckte det var nästan pinsamt att juryn favoritiserade henne. Men hennes bidrag Stop på lördag var nog det vassaste av dessa åtta. I allafall av den lilla minuten man fick höra. Ska bli spännande att se framträdandet - för det är ju nästan lika viktigt som låten ;P

Gå in på svt:s hemsida och lyssna ni med ;P



Vad tycker ni om Sibel?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har inte hört hennes låt, annars brukar jag gilla hennes musik. Då ska jag surfa in på SVT:s sida och lyssna.



Jag blev så ledsen när jag läste detta. Jag trodde att om något hände och man hade möjlighet att ringa polisen så skulle dem snabbt kunna spåra ens mobil. Tjejen pratade med polisen i hela tjugo minuter när hon låg i bagageutrymmet och ändå tog det tre veckor innan dem hittade henne. Det tycker jag är fruktansvärt!



Något positivt i detta är iallafall att hon kunde tala om för polisen hur förövaren såg ut och vem hon trodde hade beställt kidnappningen. Polisen kunde därför plocka in den misstänkta beställaren och hittade sedan även kidnapparen som nu har erkänt allt. Jag hoppas att dem får långa straff.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback