Nypiercad.

Träffade Emme igår, blir tyvärr lite för sällan mellan tillfällena men nu var det dags. Tog en mysig fika beståenda av scones & nypressad juice för att sedan strosa runt i nästan varenda affär :P
  Har länge velat göra en till piercing brevid min (högst upp på örat) men det blir aldrig av. Och så mitt i stanrunda kom jag på det, så då gjorde jag det. Lite impuls sådär men det är kul :)



Det är inte världens snyggaste (och det ser ut som den står ut lite, fast den inte gör det) men om ca 6 veckor får jag ju ändå byta till precis vad jag vill ha :) Sen får vi se vart nästa blir ;)

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Skitsnyggt! =)



Tack stumpan! Hatar att jag inte har någon systemkamera, man ser ju fasen knappt vad det är för byxor...men så är det! Gick det bra att jobba idag då?



Puss!

Postat av: EmelieCatrine

Okej, skönt! Jo, det gick bra för mig med =) Vem var det kände som du sa igår? Någon från Äpplet eller vad var det?! När du praktisera på Körsbäret eller vad det var?



Yes, i morgon och på torsdag med. Så nu måste jag sova! Dudå, jobbar du något? Pusspuss!

2010-02-09 @ 23:02:15
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback