INeedThisOne

Åhh vad jag vill ha denna!

Jag ser den liksom framför mig. Vad man skulle kunna ha till, vilka acessoarer som skulle passa, vilka skor som skulle vara snyggast & firsyrer som skulle lyfta outfiten. DEN ÄR SÅ GRYMT SNYGG! Blommigt fast med mörk bakgrund - inte för barnsligt och inte för hårt!



Förresten, vad roligt att ni var så många som komenterade inlägget här under! Vad glad jag blir :) Det blir så mycket roligare att skriva när det är fler som läser och komenterar! Tack söta ni!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FY HELVETE VA SNYGG! TOPSHOP?

Postat av: Leiflovise

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:48:01
URL: http://leiflovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback