Dont go wasting your emotions..

Tittade på Mamma mia igår (var länge sen sist nu). Jag bara ÄLSKAR den - det är en riktigt må bra film. Och om det nu mot förmodan finns någon i denna värld som missat att se den bör den göra det snarast!
  Mitt absoluta favoritnummer i hela filmen är; Lay your love on me. Det är så grymt snyggt gjort & vilken miljö sen?! Jag kan inte sluta le när jag ser det numret. Det är sådär lite på gränsen.. Och vilka snygga skådespelare sen! Se och njut ;)





Det ser ganska härligt ut va? Och magen.. Jaa, den är väl ungefär som min ;P

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Finns ingen bättre film alltså! Älskar den och jag blir så otroligt glad när jag ser den, det får nog också bli en inflyttningspresent =)



Va? Nae, fy fan vad fuuuuskigt. När i maj åker ni då? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback