Det ska vara show!

Är det bara jag som tycker det ska vara lite show i melodifestivalen? Fart & fläkt? Tycker det är väldigt mycket ballader just nu.. Jag gillade Jöbacks (syndigt att en så snygg karl ska vara bög, han måste ha jordens finaste ögon) men den känns som hämtad ur en disneyfilm. Ska man ha en chans i eurovision ska det vara en låt man kommer ihåg i mängden - en lätt refräng. Och så ett snyggt framträdande!
  En så länge tycker jag bara det är en som uppfyller det kravet. Mini-Måns = Erik Saade. Där var det show och flashiga specialeffekter - good work! Och så är han ju ett litet charmtroll..




manboy, manboy you can call me manboy
i dont care, i show you have to love
there´s no halo round my head no, there´s no angels here
manboy, manboy you can call me manboy


Haha jag undrar vad grabbarna som skrev texten tänkte att en "manboy" var? Det låter väl kanske inte riktigt som en svärmorsdröm? Vad tycker ni om melodifestivalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback