Byxor, byxor

Det kommer mer och mer snygga byxor! Vilket jag tycker är otroligt roligt då man kan variera sig lite från de traditionella legginsen och blåjeansen. Köpte mig ett par militärgröna igår - älskar dem! Och militärinspirerat verkar ploppa upp både här & där i butikerna.

Ett par "boyfriend" jeans kommer jag sattsa på när lönen kommer. Tycker det är riktigt snyggt när det sitter lite halvlöst och med är upprullade nertill. Dessa sitter jag och suktar på:



Och så är det ju (snart) vår & sommar och då kommer det blommiga. Dessa kan bli riktigt coola om man matchar dom rätt. Det är också nåt att tänka på till lönen kommer...



Vad tycker ni?
Annars kanske det är dags att börja spara till en massa solresor nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback