whataya want from me?

Hörde den här första gången i fredagsnatt när jag var och hämtade min mamma & pappa.
Tyckte att det var någon annan med som sjöng & då sa pappa att det var Pink och att hon även skrivit låten.
  Den är grymt bra! Vilket genidrag att ta två av världens bästa sångare i samma låt och i en sådan låt också! Jag är mäkta imponerad, och bugar & bockar!

Tänk om man hade en sådan guldstämma!


(Heeeeeeeeja Sverige nu!
Och hur det än går idag tycker jag handbollstjejerna ska ha bragdguldet!
Det går inte att slå det här!)

Kommentarer
Postat av: sofie

hej! sofie heter jag, jag har en blogg på nattstad.se det är som en vanlig blogg bara att man tjänar pengar på en sidvisning. och jag försöker spara ihop pengar till en jacka jag har sett, jag är snart där. så jag undrar om du skulle vilja hjälpa till genom att bara gå in på ' www.nattstad.se/sofiecesarino ' och bara skrolla ner och tittta lite. för jag tjänar lite pengar på det.. det skulle betyda sjukt mycket för mig, tack på förhand och förlåt om jag störde.

kram / sofie



fin blogg :)

2010-12-19 @ 12:47:52
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino
Postat av: Denise Eriksson

Söt blogg !:)



Var med och tävla om att bli veckans blogg.

Gå in på min blogg för att se hur det går till.

http://deniseerikson.blogg.se

Du kommer att få flera läsare också.

Lycka till!



Är du inte intresserad så får du gärna checka in min blogg ändå!:)

2010-12-19 @ 14:52:49
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback