Here is 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag såg ett frieri.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag ger inte nyårslöften..
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Nej, men 2011 kommer det några bebisar :)
4. Dog någon som stod dig nära? Tack & lov inte detta år!
5. Vilka länder besökte du? Turkey x3
6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha 2011? Bättre självkänsla, att lita på sin magkänsla.
7. Vilket datum ifrån 2010 kommer du alltid minnas? Jag kommer alltid minnas två veckor i maj :)
8. Vad var din största framgång 2010? ???
9. Största misstaget? Att lita & lägga ner tid på människor som inte var värda det!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Kul att veta, men halsfluss hade jag jur..
11. Ditt bästa köp? Är det meningen att jag ska komma ihåg alla mina köp? :p
12. Vad spenderade du mest pengar på? Att resa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få vara med nära & kära och att de har hållt sig friska.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? If we ever meet again, Waka waka, bel arabi ;p
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med andra år? Tyvärr var jag nog inte gladare..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt mer på mig själv och inte alla andra jämt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft viktnojja.
18. Hur tillbringade du julen? Med världens bästa familj & släkt, såklart!
19. Blev du kär i år? Hmm jag har ju redan berättat om min förälskelse till Chase Crawford, eller om det är Nate archibald som han spelar?
20. Favoritprogram på tv? SÅ MYCKET BÄTTRE, Paradise hotel och Gossip girl.
21. Bästa bok du läst i år? Camilla Läckbergs alla böcker var bra!
22. Största musikaliska upptäckten? Att September var SÅÅ musikalisk i så mycket bättre, positivt överraskad :) Sen kan man ju inte glömma Robyn, hur många bra låtar kan hon göra egentligen?
23. Något du önskade dig & fick när du fyllde år? En digital fotoram :)
24. Något du önskade dig & inte fick? Haha den där hunden kanske, som varje år ;P
25. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns det alltid..
26. Hur skulle du beskriva din stil 2010? Det bästa från många stilar, mycket mönster & färg. Det är detaljerna som räknas ;)
27. Vad fick dig att må bra? Utomlandsresorna, musik, vänner och familj&släkt. Och skooor ;P haha
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Redan svarat på..
29. Vem saknade du? Morfar & moster
30. De bästa nya människor du har träffat? Angie i mitt lag är väl inte direkt ny, men det är detta år vi börjat umgås :) Men annars: Sofie ifrån Norge!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg ! Följa varandra på bloglovin ? :)

Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

besök gärna Motivationsbloggen om du söker bättre självkänsla! (:

2010-12-30 @ 13:14:00
URL: http://sandyhall.blogg.se/
Postat av: elina

fin blogg:) följa varandra via bloglovin?:)

kram

2010-12-30 @ 19:08:47
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du er også en av mine 2010 favoritt personer :) Sååå glad for at vi kom i kontakt! Ønsker deg all lykke videre i 2011 <3

2010-12-30 @ 21:40:57
Postat av: Hampus mamma

Fin blogg! Allt bra?

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2010-12-30 @ 21:56:09
URL: http://sandraaes.blogg.se/
Postat av: hannah

kjempe fin blogg

2010-12-30 @ 22:46:37
URL: http://hannahfs.blogg.no
Postat av: Anonym

tävla om att bli årets nyårsblogg

Tävlingen hittar du här : http://birartibir.blogg.se/2010/december/tavla-om-att-bli-nyarsblogg-2011.html



lycka till

Kram

2010-12-31 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback