det är helg!

Dras med någon himla rethosta, var kom den ifrån? & snorig..
Dumma, söta barn som smittar mig :P

Men det är UNDERBART med helg!
Imorgon ska jag & Angie ner på stan och göra den osäker. Ska hålla ett litet extra öga öppet för dessa två saker. En väst & en pälsmössa. Kan behövas att variera med om det ska bli en sån här vinter..


Sen är det dags att fira min kusin som blir 25 i dagarna här & hennes lilla underbara dotter, Minoo, som blivit 2 år. Ska bli GRYMT roligt! Det brukar det bli när min fina släkt samlas. För storkalas - det blir det!
  Natti natti, eller som vi skulle sagt på turkiska; iyi geceler!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla i min adventskalender, där jag har en ny tävling med fina "julklappar" varje vecka fram till jul!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram

Postat av: lina

jätte fin blogg!

kram

2010-12-19 @ 12:56:39
URL: http://llinaforslof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback