she´s got it, oh baby she´s got it

Skulle vilja ha en ny bikini tills vi åker iväg.
Men i alla affärer har det varit rea, så hittar man en underfel finns det ingen överdel & tvärtom.
Är inte det märklig egentligen? Vem köper bara en överdel?
Likadant på hemsidorna, hittar absolut inget..
Är det någon som har något förslag på vart man kan hitta en snygg bikini nu?


Bild; victoria secret

Det är nog enda gången jag skulle kunna tänka mig att "vika ut" mig. Om någon ringde och frågade om jag ville vara med i Victoria Secret fashion show. Jag är helt fascinerad när det sends.. Vilka färger, designer, kroppar! DET ÄR VERKLIGEN SHOW! Utan att vara billigt på något sätt..

Nu mina damer & herrar väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Victoria's secret <3

Postat av: Rubenemmy

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-08 @ 12:16:02
URL: http://rubenemmy.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback