Valborg, vårens dag?

Dags att grilla, kolla på majbrasa & vara ute.
Eller som vanligt när det är valborgsmässoafton - regn eller kallt. Ikväll blir det väl det första för det är inte så kallt, än i allafall.. Förstår inte riktigt varför det är så? Likadant med midsommarafton. Det kan nog inte vara bra väder?! Lite hån sådär.
  Ska och fira faster, blir väl inte så jätte märkvärdigt. Ska hoppa i mina nyainköpta leopard cykelbyxor, svarta strumpbyxor, svart oversize linne och puderrosa mc-jacka. Får se om det kommer någon bild på detta sen.. Eller från kalaset :)

Förresten någon mer än jag som haft problem med bloggtrafik.nu hemsida? Jag kommer inte ens fram till sidan?



Förresten syrran, fult av dig att sno den sista telefonen när det var jag som var behov av en ny, pay-back time ;) ;)

Glad valborg!

Kommentarer
Postat av: mersiha

vsg va ska du gö på valborg dåå :D

Postat av: Mrfeetz8983

Very nice site. Will sure visit again.

2011-06-10 @ 12:29:26
URL: http://mrfeetz8983.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback