Seriepremiär

Idag går seriepremiären av stapeln. Den som man har väntat på & tränat inför sen oktober. ÄNTLIGEN! Helt plötsligt känns all hård försäsongsträning värt det.
MEN, jag kan inte vara med :( Är så grymt besviken! Idag är den absolut viktigaste matchen att vinna - derbyt! Men är man sjuk så är man.. Hade en tjej i laget som fick hjärtsäcksinflamation förra veckan, så det är verkligen inte att leka med att träna när man är sjuk. Träligt bara eftersom det gått så bra i träningsmatcherna, jag var verkligen så laddad!
Men nu blir det att hoppa i varma kläder istället för att stå på sidan & hejja. Dock kan jag ju inte skrika eftersom jag inte har någon röst. Plakat någon?

By the way.. Oroar mig lite för den där vulkanen. Våran resa närmar sig ju med stormsteg, så nu får den se till att sluta ha utbrott. Jag vill väldigt gärna komma iväg, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback