Party hos kusinvitamin

inatt, inatt kom och ge, kom & ta, kom och dansa med mig du är allt jag vill ha..

Denna låt ekar från mina kusiners vardagsrum, eller låt & låt det är snarare min släkt som hörs. JÄTTEVACKERT! Tog en liten paus från fotandet och skrattandet, kramp i magen hotade :P Själv är man nykter (och säkerligen den enda) och med det har jag tydligen blivit taxi. Hur hamnar man alltid det? Har redan skjussat iväg lillebror & kusin på någon fest. Mer omaka par kan man nog inte hitta :P Farmor & farfar ska snart med köras hem.. Å andra sidan ska jag ju upp och jobba imorgon, så att vara bakis är inte ens att tänka på.. :P Å andra sidan kan det vara roligt att bevaka "salongsberusade" människor ibland med ;P

Vad är det man säger? Släkten är värst? :P
Jag utlovar bilder från kvällens bravader i allafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback