på promenad genom stan

Moa & jag var ute och gick i gårkväll, börja bli lite av en vana. Vi promenixar ett par gånger i veckan, riktigt skönt faktiskt! Klär man sig bara efter vädret spelar det absolut ingen roll hur kallt/varmt det är. Igår visade jag även prov på hur man kan få in lite mer träning i power-walkandet, dock var Moa ingen mästerfotograf och missade mitt snygga cirkustrick när jag står på händer.. Eller aaa - händerna har hon ju med ;)

  

Jag vet inte hur jag lyckas?

Nu ska jag hoppa i lite kläder, för att sedan åka till jobbet. Lång sovmorgon idag, börjar 12.00 & det hör verkligen inte till vanligheterna på mitt jobb :)
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mersiha

vsg vad gör du då?:)

Postat av: rebecca

Åh vad härligt att ta en promenad!! :) Det är ju det bästa som finns när man har någon go och glad att prata med :)



Jag vill tatuera in något citat på latin. Antingen på foten eller någonstans på ryggen :)

2010-04-27 @ 15:34:35
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback