It keeps me up

Ni vet när det blir sådär att man sitter i soffan & tittar på film/tv och så känner man hur ögonlocken blir tyngre och tynger, och man inte kan hålla emot längre. Man vill bara slumra en stund.. Och sen går man upp och ska ÄNTLIGEN sova och då är man helt plötsligt pigg? Hur kan det komma sig egentligen?
  Känner ni igen vad jag menar?

Imorgon eller på tisdag ska jag nog ta mig förbi Monki en sväng. Hemsidan bjuder på så mycket snyggt och jag som jobbat sådant nu är väl nästan värd en liten titt?! Fast det är klart en ny telefon skulle ju sitta ännu bättre.. Men OM det skulle bli en sväng på Monki, skulle jag spana efter detta;

  
  
Somrigt sisådär :)
NU blir det sängen för min del.. Tror inte det ska vara något problem med somnandet längre..
Puss&godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hella

jag vet PRECIS hur det känns.... är det inte sinnessjukt irriterande eller??

2010-04-05 @ 11:22:02
Postat av: Arigabrielle

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback