Im like a bird

Känner mig mer död än levande just nu. Trött & förfrusen! Det har varit en lång dag..
Först jobb ute i svärtinge, sen besiktat bilen. Den gick igenom med blankt papper,
HUR SKÖNT?!
Sen bar det av med mitt andra jobb till Kolmårdens djurpark, för att testa Höghöjdsbanan. Vilket jag i princip inte hade en aning om var det var.. Men det är lika läskigt som det låter, upp högt (mellan 5-10 meter) i luften och så gu runt en bana. Lite trasiga hängbroar, balansstockar, smala REP man ska balansera över osv. Och så det värsta momentet, när man bara ska kasta sig rakt ut. Tänk er så högt i luften och sen ska man ta ett kliv rakt ut för att åka en liten linbana till nästa moment. Men här sitter du fast underifrån så du kan inte hålla i något. Bara ta satts och sen ta ett steg ut i tomma luften - grymt läskigt faktiskt!
Jag är mäkta stolt över migsjälv som tog mig igenom hela den där banan 2 gånger.

Ett moment av banan, såhär ser det ut under sommarsäsongen. Nu var träden lite kalare ;P


Sen var jag en sväng och tittade på tigrarna, riktigt häftiga djur! Var kul att vara där och titta på dem när det var helt folktomt. Och man kommer ju så nära dem där!

Bild jag tog i somras. Sådär nära är man alltså tigrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback