And then?

Vet inte vad som hände.. Kände ingenting på jobbet idag och inget på min power-promenad efter jobbet. Sen..? Tjocknade halsen till & en fruktansvärd hosta bröt ut. En såndär riktig rethosta som bara blir värre & värre ju mer man hostar. Som kliar i halsen och det känns som man aldrig får bort det där som irriterar. Nu har näsan börjat rinna också. Hur kan det dyka upp sådär bara? Helt plötsligt?


Jag har alltid sett dig som speciell. Som den närmsta! Du har alltid varit den låga, som fått min eld att brinna. Du var den jag skulle ha försvarat i vått och torrt, ja till & med då jag egentligen visste att du hade fel. Den någon annan aldrig skulle få yttra ett elakt ord om!
  Nu på något konstigt sätt känns du mer som en bekant. Jag försöker, jag vill verkligen! Och du vet nog inte ens om alla de gånger du gjort mig ledsen. De gånger du verkligen sårat mig.. Kanske får jag skylla mig själv, då jag aldrig talat om det?! Jag ville alltid bara skydda dig.. Och ibland gör det så fruktansvärt ont att jag älskar dig så mycket! Jag skulle aldrig nånsin säga ifrån till dig! Jag bär fortfarande illusionen av att du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Trevlig blogg! Kika gärna in på min.

Just nu har jag en frågestund och skulle bli jätte glad om du frågade något, haha. Kram

Postat av: ♥Emelie♥

Finfin blogg du har!

Kika gärna in på min och lämna en kommentar om du har lust;D

2010-04-17 @ 12:36:09
URL: http://cherieemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

bekant? varför säger du inte det för istället för att skriva det här?

2010-04-23 @ 10:20:25
Postat av: Anonym

Hur vet du att jag inte har pratat med den personen det rör?

2010-04-23 @ 17:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback