Zlatan & grabbarna, släng er i väggen!

Idag spelade vi näst sista matchen. Shiiit vad fort det går! Tyckte säsongen började nyss & man hade massa roliga matcher framför sig - men nu återstår endast en. Kanske den tuffaste också?! Idag blev det i allafall vinst med 3-1 härligt! Var grymt jobbigt & svårt att spela i denna blåst, sög liksom musten i vaderna så det ska bli väldigt spännande att se om jag kan ta mig framåt imorgon? Förhoppningsvis med tanke på att jag ska vara barnvakt åt småkillarna igen.. Ben som funkar & rörlighet kan vara ett plus då ;P
  Våran mittback fick göra mål idag - det snyggaste också så jäkla kul :D




Såhär har min fot sett ut under hela matchen. Fick en knuff och trampade snett förra matchen vilket orsakade i en lätt stukning. Men idrott ska göra ont, så det är bara att bita ihop och spela ändå! Så Zlatan & grabbarna - ni kan slänga er i väggen! ;)
  Har ni utövat någon sport med tejpad fot någon gång? Eller någon annan kroppsdel heller för den delen? Det är så fruktansvärt jobbigt, man känner sig stel & helt handikappad. Men ändå, vilken skillnad det gör! Min fot var så hårt tejpad att jag i princip inte kunde trampa snett igen haha :p Foten var nog nöjd, eftersom den inte blev värre men vaden däremot! Ujujujuj :P Nu hoppas jag det blir bra så jag slipper den där skiten nästa match!

Hoppas ni haft en underbar dag/kväll & att inte söndagsångesten förstört den!
På återhörande, mina vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Stackars fot!

Skorna är från DinSko i somras..

Postat av: ssara

eller hur visst är dom snyggga :D älskar dom!

håller med dig, hatar att lira boll med tejpad fot :D

2009-09-29 @ 10:31:21
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback