Svenska hollywood fruar

Var det någon som såg premiären av det idag? SHITPOMFRITT säger jag bara, vilka människor! Jag trodde inte det fanns folk som helt seriöst var sådär - men man slutar aldrig att förvånas. Vilken liten bubbla dom lever i! Dom har ju verkligen noll koll när det gäller resten av världen och hur "vanligt folk" lever egentligen. Anna Anka framför allt.. Så otroligt pinsamt! Men å andra sidan är det de som gör det roligt ;)
Vad tyckte ni om våra svenska divor?



Hmm är det bara jag som tycker att den här bilden ser väldigt retuscherad ut? Sådär såg dom inte riktigt ut i programet.. Jag föstår inte riktigt varför det ska fixas & trixas sådant med bilder. Jag menar, sanningen är ju svår att dölja när man får personen på riktigt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback