Minusgrader?

Fy tusan som jag fryser!
Har precis cyklat hem från kusinens födelsedagsfirande - jag hade JÄTTE problem med cykeln. Jag frös så jag skakade vilket gjorde det svårt att cykla. Den följde liksom med skakningarna i kroppen. När jag kom hem var jag tvungen att titta på termometern - 12 grader! Hallå liksom? Är det för att jag har varit en vecka i värmen i Turkiet som jag fryser såhär dant? Det kändes verkligen som om det var minusgrader.. Naeni, jag får nog åka tillbaka till värmen, verkar inte som min kropp klarar denna kyla nu ;) Till och med pappa sa om och om igen: måste kolla på ny resa nu i oktober - detta går ju inte :P

Men nu ska jag krypa ner i min varma säng så att jag får upp värmen lite. Imorgon ska nog mamma & jag hälsa på Sussi en liten sväng. Åhh hoppas hon klarar det, vill verkligen träffa henne! Saknar min Nattis med! Sov så gott raringa - det ska jag ;)
Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback