Kyla.

Jag klarar inte denna kyla, den sätter sig ända in i märgen! Jag vill tillbaka till stranden och ligga i värmen. Känna hur det riktigt bränner i skinnet och att det bara tar 20 sekunder tills man är i havet. Ligga där och flyta & titta upp på en klarblå himmel och bara känna "att såhär borde man ha det, när man har det som sämst". Nae, det går inte att beskriva känslan! Nu ska jag påbörja mitt letande efter en ny resan dit!

Vi vann matchen idag med hela 4-0 :D Riktigt skön känsla faktiskt, det var nog ingen som hade förväntat sig. Ännu mindre motståndarlaget :P Men det var sjuuukt kallt! Jag vet inte vad som hände med vädret där ute i Kimstad? Himlen blev bara mörkare & mörkare och vinden tilltog bara mer & mer, då och då kom det några regnstänk också. Ska det vara höst, kan det väl ändå vara en skön höst? Tur att dom tre poängen värmde, och framför allt den varma duschen efteråt ;)

Sov gott mina vänner - det kommer jag att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback