Idol, kvällen till ära!

Eftersom jag var i Turkiet när idol drog igång känner jag att jag har lite att hämta ifatt. Och Anders Bagge måste nästan vara en av mina idoler. Herregud så kul den karln är! Hela hans kroppsspråk och ansiktsuttryck när någon sjunger. Och när han sjunger med.. Haha jag älskarn! Han gör hela programet ;) Nästan då..
  Men såg ni ikväll? Peter Jidhes dubbelgångare? Såå himla lik! Haha herregud.. Juryn som börja skratta när han kom in bara, för att inte tala om när dom bytte tröja och Peter själv sprang in och tacka juryn sen. Mina tårar rann nästan så mycket skratta jag! Detta mina vänner är bra tv!

Men det blir lite svårt nu för mamma berättade precis att det börjat något nytt på tv3 med massa gamla sportkändisar. Superstar? Kan det ha hetat så? Och att det var jättebra, och naturligtvis går exakt samtidigt som idol. Det måste jag ju också spana in! Märkligt det där, att ena stunden finns det absolut inget sevärt och nästa kommer alla samtidigt?

Som det så fint heter - Mannen, myten, legenden.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback