Ibland händer det..

.. konstiga saker när man är på stan.
Som idag, när det kom fram fyra tjejer från Stil&Trend programet och frågade om dom fick fota mig för "streetstyle". Så innan jag visste ordet av var jag både fotad och så gå modell på deras Fashionweek, som är på arbis här i Norrköping den 19-25 oktober.
  När dom gick var jag tvungen att tänka efter, vad var det som hände egentligen? Men jag gillar ju sånt där, kläder, hår & olika stilar så det kan nog bli en jättekul grej :)

http://metrobloggen.se/rebfre
Rebecka heter tjejen om ni vill gå in och kolla hennes blogg eller kanske få veta lite mera om denna fashionweek, som är deras projektarbete.

Nu ska jag strax träna! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha glitter de va otippat=)

Ja helt sinnes! men ojoj!!

Hoppas träningen gick bra!



Camilla gick ju vidare. Men ett tag hoppade jag nästa på att hon inte skulle bara för att! Haha

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback