Ny lägenhet

Idag har jag hjälpt Nattis att flytta hela långa dagen. Som tur var behövdes alla grejer bara flyttas en port bort - s långt har hon flyttat. Men nu till en tvåa på 64 kvadrat. OCH DEN ÄR SÅ HIMLA FIN! Herregud! Och hon har en walk-in closet med hur mycket utrymme som helst och en stor skohylla. Snacka om att jag är avundssjuk! Sådär ska jag också ha det när jag flyttar!
   Och så vill jag ha en såndär snäll granne också.. Dom bytte nämligen lägenhet och eftersom han inte fick plats med sitt stora, fina vitrinskåp så FICK Nattis det! Så hennes vardagsrum är så snyggt nu när vi fixat med allt :)

Blir så glad och otroligt stolt över hur hon kämpar på & skrattar och skojar emellan åt. Hon går igenom en sån otroligt svår period just nu! Ibland kan jag bara börja gråta för hennes skull.. För att det gör mig så ont att hon ska behöva gå igenom det här. Dom stod varandra så nära! Och på torsdag ska alla sår rivas upp igen, då ska vi alla på begravning. Jag har sån ångestpanik för det här - det är på begravningar allt blir verklighet.
   Tänk att hon inte finns mer..

Och det spelar ingen roll att folk säger att hon har det bättre nu, att hon slipper lida. Dom har så himla fel! Hon VILLE leva, hon var till och med beredd på att sitta i en rullstol för att få leva. Hon kämpade när läkarna sa att hon skulle ge upp! Hon är allas vår hjälte och förebild!
    Vi saknar dig så Susanna Andersson! ♥

You´ll be in my heart,
yes you´ll be in my heart!
From this day on, now and forever more!
You´ll be in my heart,
no matter what they say..
You´ll be here in my heart - ALWAYS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback