Nytt!

Sitter och lyssna på Queen. Shiiitpomfritt vilken röst den människan har, jag får rysningar! En del låtar är helt magiska! Mannen, myten, legenden kanske? ;P
  Hittade mina favvolegginsar igår, så nu har jag köpt båda paren och jag älskar dem :)

Ena paret, stentvättade gråsvarta. Gilla tröjan med skarpt, stora plagg kan vara det skönaste som finns :) Gillar även modellen & tyget. Passar både till vardags & fest.

mama, life has just begun. but now i´ve gone and throw it all away.
mama ohh, didnt mean to make you cry,
if im not back this time tomorrow, carry on as if nothing really matters.


so you think you can stone me and spit in my eye.
so you think you can love me and leave me to die?
ohh baby, cant do this to me baby!
just gotta get out, just gotta get right out of here.


nothing really matters,
anyone can see...
nothing really matters to me...


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Skitsnygga, vart är dom ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback