Lill-lördag

ÄNTLIGEN är snart November slut. Usch, vilken skitmånad detta har varit! Har det varit uppehåll någon dag? Nu går vi i allafall strax över till mystiden. Såg redan hus som hade blivit pyntade med ljusstakar och stjärnor när jag var ute och gick. Och jag har också börjat förbereda mig inför julen, genom att handla julklappar idag. 5 stycken, närmare bestämt. Känns skönt att ha börjat, så man slipper panik-irra precis innan jul. Jag har även shoppat lite åt mig själv med (nån gång måste man ju) 4 "basplagg". Och imorgon blir det ytterligare 2 leggins som ska följa med hem, som jag har längtat ;P Kanske slänger in en bild här imorgon på allt...

Påtal om skitmånad och regn, snacka om att solbrännan försvinner fort! Nu är man blek och gråmig - fy & usch på det! Jag vill vara solbränd med knallbruna ben och vit rumpa! Det är helt sjuk vad mycket fräschare man är med lite solbränna!






Ge mig min färg tillbaks, tack!

Kommentarer
Postat av: ??? :)

Så sjuk söt du är :)

2009-11-25 @ 23:37:06
Postat av: Helena

Men gu vilka härliga bilder!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback