Helgen

Denna helg har det varit full rulle.

• Fotbollscup.
• Middag efteråt med laget.
• Spontan utgång med Hanna.
• Promenix i spöregn med Hanna.
• Mysig fika med Nattis hos kusin & hans flickvän. (borde göras oftare)
• Ishockeymatch i finspång.
• Mat på skarphagens krog.



Syns det att Hanna pluggar foto? Haha hur lyckades du egentligen med denna bild? :P Ett försök till kvällens outfit kanske? Fast utan att visa helheten..? Hon är bra - min Hänna Montäna!
  Vad blir det i veckan då? Jobb & träning?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Denna bild ska jag ha i mitt portfolio ;)

Postat av: Fredrik

Gått över till hagahöjden??

2009-11-23 @ 08:31:10
Postat av: Sanna

Till Fredrik: Ja och det ser lovande ut än så länge :)

2009-11-23 @ 10:49:58
Postat av: Fredrik

Då får jag gå o kolla där hädan efter för o se dig spela o va söt :)

2009-11-23 @ 12:49:55
Postat av: Jessica W

Rolig helg!

2009-11-23 @ 13:31:33
URL: http://styleandtrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback