Dålig uppdatering

DÅLIGT AV MIG! Vet inte riktigt hur det kommer sig att det blir såhär ibland... Jag menar, så fullt upp har jag ju inte!

Hanna ringde och överraskade mig igår genom att komma hem. Jag blev jätteglad när hon ringde, var ute och gick och typ skrek till så folk vände sig om efter en :P Men sånt får man bjuda på ibland! På kvällen var vi ute och gick en timme, jättemysigt framför allt när det började snöa :) Sen hem till Hanna och mysa framför tvn till Mammas pojkar och nya Glee med varsin kopp te.
  Följer ni mammas pojkar? Säger bara: Bobbys mamma? VAD ÄR FELET? Hahha hon är så himla rolig - hon gör hela programmet, utan henne hade det inte varit något att titta på! "Vad du göra, pussa henne i ansiktet?" Bobbys svar: "Men mamma, det är ju så vi araber hälsar" Haha, att han står ut?!



Jag och min bästa Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback